NOMBOR CABUTAN BERTUAH

23:22:00


Sesi potong2 nombor.. lepas print.. moh le potong2 nombor ni. X banyak.. cik bie buat 100 aje :-)

This idea come from my ibu.
Ibu cakap orang-orang kampung yang tolong rewang mesti kena bagi sumting
tanda berterima kasih dari keluarga pengantin
So, ibu cakap kita bagi la hadiah. 
dengan cara cabutan bertuah ni

Cik Bie pun fikir, memang meriah kalau buat cabutan bertuah ni
Majlis jadi happening.
Jadi, Cik Bie tak buat la bunga yang ada duit 
macam ni 


Kami dah sepakat nak tukar kebiasaan ni dengan guna button badge pulak
sebab lepas tu orang boleh simpan. Hehehe
Trend sekarang kan? So, kita ikot la peredaran zaman
Tapi, tak ada la ikot semua..
Cantikkan button2 badge ni




Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

0 ulasan

Terima kasih kerana sudi bertandang ke Blog Cik Bie. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx

Like us on Facebook


Si gadis yang telah melangsungkan perkahwinannya di tanah tumpah darahnya JOHOR Darul Ta'zim