TIPS : PENJIMATAN BARANG HANTARAN (COKLAT)

By BIE - 08:46:00

Salam berhujung minggu yang mendamaikan
Esok dah pun kerja, waktu berehat hujung minggu
semestinya tak pernah cukup buat insan yang bergelar
"Budak hingusan yang masih bersekolah"
Mata pun dah macam panda akibat tak cukup
waktu tidur untuk tumbesaran

hehehe..
Pada malam ini, Bie berjanji kepada diri sendiri untuk
mengemaskini blog tercinta ini dalam Bahasa Malaysia yang seutuhnya..
*hmmm.. tiba-tiba ada rasa nak menyanyi lagu "Bahasa Jiwa Bangsa"

Okey, jom kita balik pada topik asal kita, 

Tips penjimatan untuk barang hantaran edisi

"Coklat"

Ini adalah satu kebetulan, hujung tahun memang banyak jualan murah
masa tu juga semua kilang buka gudang masing-masing
haaa.. terbentang luas depan mata barang-barang yang murah

Tips : Siapa nak bertunang atau kawin, sila pilih hujung tahun atau awal tahun ya
Sebab apa? Sebab banyak jualan murah
*agak-agak kena lempang dengan mak-mak tak kalau bagi alasan macam ni
hahaha (*gelak jahat*)

Apa dalam beg dibawah ni?


Tengok tajuk diatas untuk mendapatkan pembayang
hehe.. semacam nak buat teka silang kata pula kan.

Lihat "Order form" dibawah, semua jenis coklat dijual dengan harga borong
yang tersangatlah murahnya.



Cak! Apa ni? dia malu mahu menonjolkan diri sebab dirinya dijual dengan harga 
yang murah iaitu 3 bar = RM10


2 kotak diatas tu dijual pada harga 2 Kotak = RM10


yang ni pula 4 paket = RM10


Sauce ini pula pada harga 2 botol = RM10


Jualan gudang menggemparkan dada apatah lagi poket
kalau hujung bulan, alamatnya makan pasirlah dek non oi..

Hehehe..
Sekian saja tips cokelat lazat lagi berkrin dan disukai ramai ini daripada saya

Cik Bie yang terlalu bersungguh!

zzzz

saya dah mengantuk macam ni lah perengai

merapu merepek.! ok stop.!

Shut down dan Shup Up bie!!!
(abaikan saya)

untuk keterangan lanjut mengenai jualan gudang seluruh malaysia
sila masuk ke laman web

www.shoppingnsales.com



  • Share:

You Might Also Like

10 ulasan

  1. Replies
    1. Kat PJ yang, masa ni ada jualan gudang kat jalan 222..

      Delete
  2. adoii..terliur tengok coklat2 ni..memang menggoda betul la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coklat memang selalunya menggoda jiwa perempuan kan.. gimme 5 farhain.. :)

      Delete
  3. Replies
    1. kat pj, jalan 222.. ada jualan gudang masa ni..

      Delete
  4. wah.. dah la teringin makan coklat.. baca plk entry bie pasal choc.. mmg terliur lah syg oi.. sabar ya baby ibu.. hihi

    ReplyDelete
  5. pj katne ? ade name dea. huwaaa sedap nye

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi bertandang ke Blog Cik Bie. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx