Follow Us @soratemplates

Thursday, 14 November 2013

DIY FELT ROSE

Selamat pagi Jumaat yang hening
Sejak semalam, adalah hari malas sedunia
sebenarnya semua benda malas nak ambil "Port"
Pernah tak rasa macam ni?

Sampai-sampai nak cakap dengan orang sekeliling
pun rasa tak larat. Sobss.. kenapa ni?

Rasanya sebab terlalu banyak kerja membebani jiwa
dan fikiran sampai tak tahu nak fikir yang mana 1

Sedih kan?
At last, bila dah rasa letih. Mulalah rasa give up tu 
datang. 

"Do really need support right now"

Sedihnyaa..

At last, kena juga selesaikan kerja satu per satu

"No Excuse at all ya Bie"

Sedari sekarang kena belajar untuk membiasakan diri
dengan kesibukan mendatang.! 
Insyaallah :)

Jom tengok tutorial macam mana nak buat
DIY Felt Roses ni



Happy Halloween kepada sesiapa yang menyambutnya

sumber : Google.com


Byeee.. :)

Nak beli kain felt? jom ke

www.oratixcreative.com


4 comments:

  1. nice nya pic yg last skali!
    phm perasaan malas sedunia sbb br rasa smlm.
    luckily tganu dah cuti arini..hihi

    ReplyDelete
  2. kain felt murah dekat Kedai Bunga Riben Jalan TAR :)
    saila pun pernah terjebak diy felt roses..hehehe.. :)

    ReplyDelete
  3. waa..good idea...
    rupanya sng jew nk buat ni.. nanti, leh cuba jgk..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi bertandang ke Blog Cik Bie. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx