TIPS : PENJIMATAN BARANG HANTARAN (BUKU)

06:41:00

Assalamualaikum dan salam sejahtera B2B semua
Selepas tip penjimatan barang hantaran
seperti toiletries dan coklat

Kita masuk kepada edisi buku pula
kerana apa?
Kerana semalam Bie pergi jualan gudang
MPH Distributor di Petaling Jaya

Semakin lama, trend menjadikan buku sebagai hantaran
semakin mendapat sambutan para B2B di luar sana
kerana apa?
kerana untuk menggantikan naskah Al-quran yang
kini menjadi semakin "Mainstream"

Mahukan kelainan dan perbezaan?
maka, hantaran buku bermanfaat menjadi
pilihan



Untuk makluman,
esok adalah hari akhir jualan gudang tersebut
mohon kemaafan sebab lambat beri review ini.

Kepada sesiapa yang berdekatan, boleh Zazzz pergi
serbu dan beli buku yang murah-murah dan bermanfaat tu
Buku semurah RM3. RM5, RM10, RM20

Means, kalau beli buku RM5 sebanyak 2 buah
dah boleh jadi 1 dulang hantaran dengan kos hanya RM10 Sahaja

See, bermanfaat kan? tambahan lagi buku tu sangat bermanfaat juga
pilihlah buku cerita, berkaitan resepi, business, family
dan lain-lain

Sekitar Jualan Gudang MPH Distributor



No food and drink are allowed


Banyaknya buku... ini adalah syurga!
Bestnyaaa.. rasa mahu borong semuanya
Ya, semuanya!


Harga semua buku-buka dalam kotak ni, semuanya RM5 je
Sekali rasa mahu angkut, semuanya buat koleksi peribadi
bacanya? entah bila nak habis.

Sobss.. Sejak dah habis zaman menjadi budak kampus ni
Masa untuk membaca pun dah terhad
Walaupun sambung lagi pengajian secara sambilan
situasinya dah tak sama

Masa memang mencemburui diriku
Sedihnyaaa.. nak bahu! nak bahu!
nak nangisss boleh tak?
*gedik! haha


You Might Also Like

3 ulasan

  1. Wahhh...gile best. Yong plg suka masuk kedai buku. Macam takmau keluar dah. tapi last2 beli sebuah ja. selalu gitu la.. haha

    ReplyDelete
  2. wah..banyaknya buku..tapi jauhhhhh

    ReplyDelete
  3. keren tp saya rumahnya jauh dari situ hehe.. nice post


    http://mfhadil11u.student.ipb.ac.id/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi bertandang ke Blog Cik Bie. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx

Like us on Facebook


Si gadis yang telah melangsungkan perkahwinannya di tanah tumpah darahnya JOHOR Darul Ta'zim