COMING SOON

By BIE - 4:18:00 PTG

Alhamdulilah Syukur,
Mac sudah datang menjengah

Kita dikhabarkan pula dengan berita kehilangan MH370
Sebak dan sedih, itu sahaja yang Cik Bie dapat rasa
ketika mengetahui akan berita ini.

Cik Bie tak ambil peduli dengan sikap sesetengah
rakyat Malaysia yang mempermainkan musibah ini
di laman-laman sosial media.

Apa yang penting, adalah nyawa penumpang
dan anak kapal tersebut,
Marilah kita tetap terus berdoa untuk mereka.
Insya'allah

Sesungguhnya Dia maha mengetahui.

Diam tak diam,
April akan tiba tak lama lagi
sedar tak sedar, kita sudah masuk tahun 2014
usia juga semakin meningkat
tahap kematangan sedang terbina.
Moga perjalanan kita semua dipermudahkan olehnya

Mohon doa daripada semua buat diri ini
kerana kalian, saya masih bisa berdiri
hingga ke saat ini.

Mohon maaf, kalau ada mana-mana B2B yang
tak dapat saya tolong urusannya. Saya mencuba
apa yang saya terdaya. Jika ada apa-apa yang
saya tak dapat tolong tu, saya minta maaf banyak-banyak
kerana semua itu diluar kemampuan saya.

Terima kasih atas segala perkongsian cerita
dan pengalaman kalian.

Moga ukhuwah yang terjalin ini tetap terus utuh
sampai bila-bila.

Sobs, kenapa rasa sedih ni?



Terima kasih semua.


  • Share:

You Might Also Like

20 ulasan

  1. tahniah dear,,... mama singgah sini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mama. rindunya.. dah lama x jenguk mama.. hehe TQ ma. awal lg ni :)

      Padam
  2. cik bie nak kawen ye... yeay~ (^_^)

    BalasPadam
  3. tunggu berita baik cik bie pulak.

    BalasPadam
  4. assalamualaikum.. dah nak kawin dah ye.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam sya.. hehe :)

      Padam
    2. waalaikumsalam sya.. hehe :)

      Padam
  5. cantiknya pic tu..ada bau nasi minyak je ni :)

    simpati juga atas apa yg berlaku.. PrayForMH370

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq farhain.. hehe :)

      Sedih kan? bilalah fenomena MH370 nk berakhir. Sama-samalah kita berdoa ya

      Padam
  6. xmau ckp pnjg..nk tny je bila nasik minyak nye? hehehe

    BalasPadam
  7. ada berita gembira dari cik bie ke? alhamdulillah.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulilah.. Amin.. insyaallah yang :)

      Padam
  8. Balasan
    1. yup.! hye B2B.. welcome to our blog.. ehhe

      Padam
  9. waahh.. tahniah ye bie..lama tak singgah sini.. hehe..

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi bertandang ke Blog Cik Bie. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx