RIANG RIA ZNRAYA

By BIE - 7:02:00 PTG

Alhamdulilah, 
Tahun ini tahun kedua beraya sebagai isteri
Tahun pertama, kedua, ketiga semestinya eksited lebih
Tahun, tahun akan datang. Dah tak teringat dah.
Eh, ni tahun keberapa? Hahahaha..

Tahun lepas, beraya berdua je. Masa tu our baby
masih bebulat comel je dalam perut mama dia.
Alhamdulilah, tahun ni. Kami sudah beraya ber3
Naqib dah lahir dan raya kami menjadi berbeza dan
lebih eksited daripada tahun-tahun yang lain.

Persiapan raya, dah tak fikir untuk diri sendiri
fikir persiapan untuk anak je. Keluar shopping raya
Asyik-asyik beli baju untuk Naqib je. Sampai En.Z
cakap. Dah-dah tak nak keluar pergi shopping raya lagi.
Hahahahaha..

Tapi, curi-curi pergi jugak SOGO masa lunch hour. Beli lagi
hahahahaha.. tah apa-apa je Mama ni kan?
Baru nak masuk 5 bulan jadi seorang mama. Macam-macam
perkara yang perlu dipelajari lagi kan? Hehehe.. Mohon tunjuk
ajar daripada mummy-mummy semua.. 

Kami di pagi hari raya pertama

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Mohon maaf jika ada salah dan silap
sepanjang kita bersahabat dalam blog ini
Moga ukhuwah kita terjalin mesra hingga ke akhir hayat
Insyaallah

Jemput datang ke rumah ye, kalau jalan-jalan ke Klang tu
Muaaahh



  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan

Terima kasih kerana sudi bertandang ke Blog Cik Bie. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx