ZNGRADS KONVOKESYEN UiTM YANG KE-86

by - 18:06:00

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulilah, hari Ahad yang lepas. En.suami pula selamat berkonvokesyen. Maka, dengan itu. Tamatlah pengajian kami berdua secara official. Lega hati sangat-sangat bila 2-2 dah tamat belajar dan segala penat lelah selama belajar sejak 2012 ni berbayar. Lama gila kami belajar kan? hampir 4 tahun!





Mana tak nya, orang lain sibuk belajar.Tiba-tiba terjumpa jodoh pula, lepas tu bertunang pula, lepas tu kahwin pula, lepas tu mengandung pula, lepas tu bersalin pula, lepas tu ada anak pula, lepas tu alhamdulilah habis. Mujur habis sebelum mengandung anak ke-2, kalau tak memang bercinta nak habiskan study ni. Lagi-lagi yang buat separuh masa macam kami suami isteri ni.






Pagi-pagi, Naqib dah paw nenek belikan pistol buih sabun ni

Aktiviti sementara menunggu papa ambil skrol

Anak bujang mama, Anak dara tidur dalam stroller. hehe

Tahniah awak!




Syukur atas izin Allah ini. Tahniah untuk suami, pengorbanan abang pada ayang terlalu besar dan tak dapat ayang balas. Hanya Allah yang akan membalasnya. Terima kasih cinta!

ZNFamily
Zulfadli, Naqib, Zuhaira, Nabiha


You May Also Like

1 ulasan

Terima kasih kerana sudi bertandang ke Blog Cik Bie. Senang-senang nanti datang lagi ya? Love u'olss. Muahhx